centralizator cheltuieli

Discuţii despre modul de utilizare al programului BlocManagerNET

centralizator cheltuieli

Mesajde katy » 12 Sep 2009

De unde pot sa fac setarea pentru ca explicatiile sa nu apara pe scara ci pe intreaga asociatie?Blocul are 2 scari ,dar comunica intre ele,nu se poate face separarea nici pentru lifturi,contoarele (electrice,de bransament )sunt unice si afisarea cheltuielilor pe scara ar crea confuzii si suspiciuni.
katy
 
Mesaje: 78

Re: centralizator cheltuieli

Mesajde XiSoft » 14 Sep 2009

Daca cele doua scari "se comporta" ca si o singura entitate, cel mai simplu ar fi sa le introduceti in program ca si o singura scara; daca deja ati introdus o parte din date, ne puteti trimite fisierul asociatie prin email (se gaseste implicit in directorul C:\Program Files\BlocManagerNET\Data\) ca sa-l modificam si sa va mutam toate apartamentele intr-o singura scara.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1083

Re: centralizator cheltuieli

Mesajde Valy » 15 Sep 2009

Legat de aceasta situatie in care un bloc are 2 sau mai multe scari, ar fi util daca la tabelul de cheltuieli sub ultimul rand care contine totalul pe scara s-ar mai adauga un rand cu total asociatie. Astfel omul se uita pe coloana vede jos totalul pe scara iar sub el si totalul pe asociatie si astfel se deduce usor cat are fiecare scara.
Valy
 
Mesaje: 93

Re: centralizator cheltuieli

Mesajde XiSoft » 16 Sep 2009

Intr-adevar un total de bloc ar putea sa dea o idee in plus pentru justificarea sumelor de plata dar, cred ca destul de vag. Numarul de scari poate sa varieze de la 2 pana la 10 sau mai multe, caz in care valorile respective nu spun prea mult. O solutie mai buna ar fi afisarea unor rapoarte in plus (gen: "repartizarea facturilor") dar, intervine problema lipsei de spatiu la afisier.

O solutie mai buna cred eu, ar fi implementarea unui "afisier online" care sa permita listarea oricator rapoarte. In acest fel pot fi oferite oricat de multe detalii se doreste.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1083

Re: centralizator cheltuieli

Mesajde katy » 16 Sep 2009

Orice solutie e binevenita,nu am fost pana acum administrator dar am fost contabil si stiu cu ce "public" ne confruntam,oamenii sunt suspiciosi si cei mai "rai" sunt cei care nu inteleg prea multe din liste si e bine sa avem explicatii cat mai detailate.Diferentele dintre totalurile pe scari care apar ca urmare a dif de la chelt pe persoane pot fi interpretate ca "dubioase".
katy
 
Mesaje: 78

Re: centralizator cheltuieli

Mesajde XiSoft » 17 Sep 2009

Asa este, lucrul cu oamenii este de multe ori dificil; pe langa actele pe care la puteti arata, mai conteaza mult si "ce le spuneti" - pentru ca, oricum oamenii nu vor putea (si nici nu vor dori) sa refaca ei toate calculele. Important este ca informatiile afisate sa arate "profesionist" si "de increde".
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1083


Înapoi la Utilizare BlocManagerNET



cron