Factura platita initnte de initializare si nerepartizata

Discuţii despre modul de utilizare al programului BlocManagerNET

Factura platita initnte de initializare si nerepartizata

Mesajde carmen » 06 Oct 2009

Buna ziua,

1. Pentru o factura platita intainte de initializare, dar nerepartizata mi-ati spus sa o introduc factura obisnuita
prin optiunea "adauga factura" si sa bifez "plata facturii se face dintr-un fond".
Daca urmez acesti pasi si bifez plata dintr-un fond se mentioneaza ca factura nu se distribuie la cheltuieli.
Tocmai aici este problema, ca facturile au fost platite in luna august/sept (se considera ca o plata in avans) si trebuie sa le distribui pe cheltuieli in luna septembrie.

Am 2 situatii, este vorba de o factura de reparatii din luna august si o factura de chelt ad-tive, platita la inceputul lui septembrie,
inainte de initializare. Ambele au fost platite in numerar, deci ele sunt operate in soldul casei de la 29 sept cind
am facut initilizarea. Pe ambele trebuie sa le distribui in tabelele din luna sept.
Cum procedez sa imi apara sumele respective ca o cheltuiala ca sa le pot distribui ?

2. Am introdus un contract de munca, in mod eronat. Nu mai pot intra in el sa anulez timpul de activitate, pentru ca
valoarea sa fie "0", intrucit i-am dat functia de anulare. Ca atare, cind am platit salariile mi-a aparut inclusiv valoarea acestui contract.
Am distribuit salariile platite si mi-a ramas nedistribuita valoarea acestui contract.
Cum fac sa inchid luna, intrucit, dupa cite am citit, luna se inchide numai dupa plata si distribuirea integrala a salariilor ?

Va multumesc pentru raspuns.

O zi buna !
carmen
 
Mesaje: 63

Re: Factura platita initnte de initializare si nerepartizata

Mesajde XiSoft » 06 Oct 2009

1. Facturile platite dar nerepartizate se pot introduce atat cu bifa "plata din fond" cat si fara aceasta; sunt doua situatii:
- daca s-a adunat deja un fond in vederea platirii acestor reparatii, atunci nu mai este nevoie sa mai "cereti bani" de la oameni - adica nu trebuie distribuita factura pe tabel; introduceti facturile cu bifa "plata din fond..."
- daca nu aveti un fond adunat pentru aceste cheltuieli, introduceti facturile fara bifa respectiva (le distribuiti pe o coloana de "reparatii", fara sa le mai "treceti printr-un fond")

In cazul dumneavoastra se aplica a doua situatie. S-ar putea aduna un fond iar apoi din acesta sa se faca plata - dar nu are sens in cazul nostru.

2. Setarea de care avem nevoie este in primul submeniu de la "Salarii" (nu la "Contracte de munca...") si stabileste numarul de zile lucrate in luna curenta. Daca ati generat deja salariile, dati "Anulare..." din aceeasi casuta de dialog, modificati parametrul dupa care le generati din nou cu valorile corecte.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1083

Re: Factura platita initnte de initializare si nerepartizata

Mesajde carmen » 06 Oct 2009

Buna ziua,

Multumesc !
Le-am rezolvat !
O zi buna !
carmen
 
Mesaje: 63


Înapoi la Utilizare BlocManagerNET