Buna ziua,
O intrebare, daca se poate....
Am exportat luna sept 09 (prima luna de lucru in program), pentru a face niste modificari la sumele initiale, la citeva apartamente.
Acum lucrez la luna curenta Octombrie 2009.
Avem de incasat o chirie pentru o boxa si am introdus suma pentru chirie ca un venit pe care l-am distribuit la apartamentul
respectiv. Problema este ca nu imi apare coloana de chirii in tabelul de intretinere si , deci nici suma pentru apartamentul respectiv (singurul apartament care plateste chirie).
In luna Sept am procedat la fel si am avut coloana de chirii pe tabel..... Nu am umblat la meniul configurare, exista coloana de chirie setata, dar nu stiu de ce nu imi apare in tabel. Este vreo problema din cauza exportului lunii sept ?
De asemenea am 2 cheltuieli care au fost platite in septembrie si repartizate in Octombrie. Inainte de exportul lunii sept.,
in meniul de cheltuieli, acestea apareau platite. Dupa ce am facut operatiunea de export a lunii septembrie,
acestea imi apar neplatite si marcate in culoarea roz. Ele sunt platite in septembrie, deci nu pot sa le mai platesc inca o data. Are vreo semnificatie culoarea ? Este din cauza exportului lunii sept ? Afecteaza cumva situatia soldurilor ?
Multumesc mult
O zi buna !