In legatura cu sugestiile dumneavoastra:
1. cea cu factura de caldura probabil se refera la discutia:
reducere incalzire 2. va referiti la tiparirea dosarului "Cheltuieli si facturi" / "Cheltuielile si distribuirea lor" ? sugestia este sa nu apara cheltuielile care nu sunt distribuite in luna curenta, sau cele din fonduri ? Ne-ar fi util si sa stim la ce folositi raportul respectiv (daca il afisati pe lista de plata) si de ce nu ati dori sa apara cheltuielile respective.
3. daca doriti sa platiti o anumita factura, partial dintr-un fond partial ca si cheltuiala curenta - se pune problema sa "stie" programul ce suma sa puna la "cheltuieli pentru distribuit" - deci trebuie oricum sa specificati undeva acest lucru; pentru simplificarea logicii de utilizare, modul de operare este sa introduceti factura din doua bucati: una cu bifa "plata din fond..." alta fara.
Deci, in cazul punctelor 1 si 3 deocamdata va fi pastrat modul de operare curent, pentru mentinerea stilului "flexibil" al programului. Anul acesta sunt in plan mai multe update-uri deci, daca va fi cazul vom face si astfel de modificari.