Pagina 1 din 1

Factura de retur

MesajScris: 19 Feb 2010
de Tinia Consult
Buna ziua. Am adunat bani intr-un fond pentru a cumpara cutii postale. Din suma adunata in fond, s-a platit un avans. Deoarece comanda a intarziat prea mult, am solicitat returnarea avansului si a fost emisa o factura de stornare a avansului, cu valoare negativa. Cum am putea sa o inregistram, avand in vedere ca nu se poate alege optiunea "Factura se plateste dintr-un fond"? Multumesc.

Re: Factura de retur

MesajScris: 19 Feb 2010
de XiSoft
Buna ziua,

din cate inteleg, ati inregistrat avansul ca si o factura "fictiva" pe care ati introdus-o cu bifa "Plata facturii se face dintr-un fond..."; operatiunea inversa este incasarea unui venit in acelasi fond si pentru aceleasi apartamente care au platit avansul. Adica, introduceti o factura "fictiva" de venit (echivalentul facturii de stornare despre care spuneati), o repartizati apartamentelor respective, si o incasati.