Pagina 1 din 1

Nelamurire prinvind distribuirea unei cheltuieli

MesajScris: 19 Feb 2012
de Matei Marin
Am achizitionat un numar de cartele magnetice (acces interfon) pe care le-am achitat in avans (numerar) ,urmand ca eu sa incasez suma pe care am platit-o de la proprietari , in momentul in care acestia solicita o cartela . Nelamurirea mea consta in faptul ca nu stiu exact cum sa fac repartitia acestei cheltuieli , mai exact ,trebuie sa creez un fond separat ?

Re: Nelamurire prinvind distribuirea unei cheltuieli

MesajScris: 20 Feb 2012
de XiSoft
Cel mai simplu ar fi asa:
- introduceti factura (ca si factura de cheltuieli) si o achitati
- cand cineva va cere o cartela, repartizati din factura respectiva, persoanei in cauza (distribuiti 10 Lei la apartamentul 3)

In momentul in care veti "da" toate cartelele, factura va fi repartizata complet. Valoarea nerepartizata trece automat in luna urmatoare.