In meniul rapoarte al BlocManager nu am gasit un raport pe care sa scrie Registrul pentru evidenţa fondului de rulment ( registru obligatoriu ) chiar daca de la infiintarea asoc s-a constituit si incasat decat o suma in an 2005, si nici rapoarte pe care sa le cheme Registru……..( vezi mai sus registre obligatorii )
Din BlocManager pot tiparii numai situatii cu soldul la o data , nu am gasit nici un alt raport intocmit pentru fiecare apartament care sa contina soldul initial si operatiile efectuate in cursul unui an , pe care sa il prezint ca registru
Am control de la Primarie si mi se solicita sa prezint registrul Fd rulment , registrul d reparatii si Registrul fd special , chiar in format electronic , dar in formatul prevazut de Ordin nr. 1969 din 09/11/2007 , ANEXA 2 , nu vrea sa accepte situatiile prezentate , ( situatii pe care le-am scos din rapoarte –sold fonduri si lunar din dosare- fonduri )
Va rog sa ma ajutati , sa ma indrumati cum pot edita din BlocManager aceste registre
Este foarte urgent , am termen una saptamana
Multumesc ,
Constanta Craciunescu