Spatii comerciale in asociatie

Discuţii despre modul de utilizare al programului BlocManagerNET

Spatii comerciale in asociatie

Mesajde Anonim » 14 Iul 2008

Am nevoie de sprijinul d-voastra in rez unei probleme, referitor la o aplicatie la programul BlocManager. Am in asociatie mai multe societati care presteaza activitati comerciale, intelegerea cu aceastea a fost ca, in fiecare luna sa se aplice o cotizatie de 100 ron, intrebarea mea este, unde pot incadra aceasta suma , fiind calculata la totalul de plata in luna respectiva.
In alta ordine de idei, va rog sa-mi spuneti cum pot afisa lista de plata in care sa fie cuprinse si cele doua casute de la final( apar in josul paginii la unele modele), cu referintele necesare.
Anonim
 

Re: Spatii comerciale in asociatie

Mesajde XiSoft » 14 Iul 2008

De obicei, spatiile comerciale din blocuri sunt incadrate ca si apartamente (pentru ca, platesc intretinerea in acelasi mod ca si restul locatarilor - au contoare de apa, calorifere etc.)

In cazul in care, aveti o intelegere cu ei, prin care trebuie sa achite totdeauna o suma fixa, evidentierea lor se poate face in modul urmator:
- fiecare spatiu comercial este considerat un client
- lunar, fiecarui client i se emite o factura ("Venit" pentru asociatie) cu valoarea stabilita
- banii incasati vor fi distribuiti intr-un fond special constituit , fond care poate fi utilizat in diverse moduri (ex: plata unor facturi)

In programul BlocManagerNET, explicatiile cheltuielilor (cele doua casute de sub tabel) apar intr-un raport separat (folder-ul "Explicatii") care se poate tipari folosind caractere mai mici, in functie de, dimensiunea afisierului.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1089


Înapoi la Utilizare BlocManagerNET



cron