Pagina 1 din 1

Spatii comerciale in asociatie

MesajScris: 14 Iul 2008
de Anonim
Am nevoie de sprijinul d-voastra in rez unei probleme, referitor la o aplicatie la programul BlocManager. Am in asociatie mai multe societati care presteaza activitati comerciale, intelegerea cu aceastea a fost ca, in fiecare luna sa se aplice o cotizatie de 100 ron, intrebarea mea este, unde pot incadra aceasta suma , fiind calculata la totalul de plata in luna respectiva.
In alta ordine de idei, va rog sa-mi spuneti cum pot afisa lista de plata in care sa fie cuprinse si cele doua casute de la final( apar in josul paginii la unele modele), cu referintele necesare.

Re: Spatii comerciale in asociatie

MesajScris: 14 Iul 2008
de XiSoft
De obicei, spatiile comerciale din blocuri sunt incadrate ca si apartamente (pentru ca, platesc intretinerea in acelasi mod ca si restul locatarilor - au contoare de apa, calorifere etc.)

In cazul in care, aveti o intelegere cu ei, prin care trebuie sa achite totdeauna o suma fixa, evidentierea lor se poate face in modul urmator:
- fiecare spatiu comercial este considerat un client
- lunar, fiecarui client i se emite o factura ("Venit" pentru asociatie) cu valoarea stabilita
- banii incasati vor fi distribuiti intr-un fond special constituit , fond care poate fi utilizat in diverse moduri (ex: plata unor facturi)

In programul BlocManagerNET, explicatiile cheltuielilor (cele doua casute de sub tabel) apar intr-un raport separat (folder-ul "Explicatii") care se poate tipari folosind caractere mai mici, in functie de, dimensiunea afisierului.