Pagina 1 din 1

Initializare asociatie

MesajScris: 15 Mar 2009
de Bahamas
Am achizitonat programul si vreau sa initializes o asociatie. Aceasta asociatie are afisata la aceasta data lista decembrie 2008, (afisata pe 24 februarie 2008).
Intentionez sa introduc luna ianuarie 2009 si vreau sa va intreb:
1. cum inregistrez facturile si chitantele de plata a acestor facturi trecute pentru recuperare in lista decembrie 2008?
2. Sumele datorate de proprietari inscrise lista decembrie apar ca datorie la data de 24 februarie cum le trec la initializare?
3. unele din facturi pentru luna ianuarie sunt emise in februarie si unele platite chiar in martie. Le trec pe toate in ordine cronologica pina la zi in program?

Astept un raspuns cit de poate de repede deoarece trebuie sa listez practic doua luni in martie pentru a ajunge la zi si nu prea stiu cum sa o fac repede, corect si eficient.

Re: Initializare asociatie

MesajScris: 17 Mar 2009
de XiSoft
1. facturile distribuite pe tabelul pentru decembrie 2008 (sau mai vechi), sunt considerate "Datorii initiale" si se evidentiaza in meniul "Initializare", "Datoriile initiale ale asociatiei"; plata lor se poate inregistra oricand, printr-o chitanta (meniul "Cheltuieli", "Adaug chitanta")
2. datoriile proprietarilor, generate in urma tabelului din decembrie 2008 (sau restante mai vechi), se trec la proprietatile apartamentului (dublu click pe un apartament sau enter) foaia "Initializare", "Adaugare"
3. data emiterii facturii, nu este folosita in calcule; prin urmare, facturile se pot introduce oricand, si in orice ordine