veniuri chirii

Discuţii despre modul de utilizare al programului BlocManagerNET

veniuri chirii

Mesajde SANFIRA AURELIAN-DANIEL » 24 Apr 2018

Buna ziua,
asociatia are camere la mansarda, pe care le-a amenajat si vrea sa le inchirieze. Este un bloc vechi si la mansarda are baie, wc. Le inregistrez ca si venituri, dar cum fac eu sa apara chiriile pe lista? Altfel vor veni sa plateasca intretinerea si chiria uita de ea.

Multumesc!
SANFIRA AURELIAN-DANIEL
 
Mesaje: 30

Re: veniuri chirii

Mesajde XiSoft » 25 Apr 2018

Ati putea sa introduceti si chiria sub forma unui fond. Mai exact:
- creati un fond numit "Chirie"
- in loc sa introduceti chiria sub forma de venit, o puneti pe lista de plata cu "Aduna fond..."
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 867

Re: veniuri chirii

Mesajde SANFIRA AURELIAN-DANIEL » 26 Apr 2018

Da, m-am gandit si eu sa fac asa, dar fiind un venit din inchirierea spatiilor asociatiei la anul va trebui sa depun Dec. 101 si mie nu-mi apare ca venit. La fel sunt apartamente cu care se incheie conventii, care vor sa-si puna banner la balcon si care din nou sunt venituri. Trebuiesc declarate. Eventual le adaug de mana in lista.
SANFIRA AURELIAN-DANIEL
 
Mesaje: 30

Re: veniuri chirii

Mesajde XiSoft » 26 Apr 2018

In astfel de situatie, delcaratia 101 trebuie ajustata manual.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 867

Re: venituri chirii

Mesajde GABRIEL DUMITRACHE » 13 Mai 2018

Buna ziua.
Am o problema asemanatoare.
De luna viitoare voi inchiria 38 de spatii ale asociatiei, catre proprietari.E vorba de boxele de la subsol. Le voi incadra la venituri. Problema este ca fiecare luna va trebui sa introduc 38 de facturi manual.
Se poate ca in pagina venituri bifa de la " Adauga si distribuie si luna urmatoare " sa fie activa si la Venituri?
GABRIEL DUMITRACHE
 
Mesaje: 2

Re: veniuri chirii

Mesajde XiSoft » 14 Mai 2018

Am evitat sa implementam aceasta optiune si la venituri pentru ca, se complica logica:
- fiind facturi, trebuie sa aiba un numar (unic)
- daca alocam automat numerele imediat ce treceti la luna noua, s-ar putea sa va "incurce" daca intr-o luna aveti o factura in minus (ex: un apartament nu mai vrea boxa)
- daca nu alocam numerele automat, din nou apar probleme (nu avem numar)
- spre deosebire de facturile de cheltuieli, introduse automat, care le lasam initial fara numar de ordine - pentru a "valida" ulterior datele reale, in cazul veniturilor n-am avea aceasta validare (fiind deja numarul gata completat) fapt care ar predispune la greseli (ex: unii au veniturile in euro, ceea ce necesita ajustarea in fiecare luna)

Cred ca, cel mai bine ar fi sa faceti tot cu "Aduna fona...". Declaratia 101 este doar o data pe an si cred ca nu este foarte greu de calculat "manual" cat sunt aceste venituri.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 867


Înapoi la Utilizare BlocManagerNET



cron