Pagina 1 din 1

Plata cheltuieli la ghiseul bancii

MesajScris: 10 Apr 2023
de Dan
Buna ziua. La plata cheltuielilor la ghiseul bancii, Banca Trabsilvania percepe un comision de 10 lei. Am vazut ca programul pune acel comision persoanei care a facut plat la ghiseu. Este corect, sau acel comision ar trebui impartit la toata asociatia pe cota parte? Va multumesc.

Re: Plata cheltuieli la ghiseul bancii

MesajScris: 10 Apr 2023
de XiSoft
In principiu, toate comisioanele ar trebui repartizate la intreaga asociatie.

Legea 209 / 2019 Art. 144 interzice "discriminarea" intre metodele de plata.
Este ca si cand, cei care platesc prin banca ar solicita sa fie "scutiti" de la costul aferent casieriei numerar.

Pe de alta parte, am putea spune ca, un comision de 10 Lei / incasare este "exagerat" avand in vedere ca,
exista metode de incasare mult mai convenabile.

De exemplu, noi oferim optiuni pentru incasare intretinerii prin retelele PayPoint (comsion 1,79 Lei) si SelfPay (comision 2,40 Lei)

Daca nu sunt deja active respectivele metode de plata, puteti lua legatura cu administratorul asociatiei ca sa le activeze.