Pagina 1 din 1

BlocManagerNET 3.3 Build 1600 - Ataşare facturi, chitanţe şi extrase de cont direct din scanner, lucrul cu bonuri de masă...

MesajScris: 05 Oct 2012
de XiSoft
Modificările apărute
- posibilitatea de a ataşa sau de a prelua din scanner, facturi, extrase de cont sau chitanţe în format PDF (dosarele "Chitanţe", "Cheltuieli şi facturi", "Registre bancă")
- opţiune pentru includerea bonurilor de masă pe statul de plată (meniul "Salarii", "Generare / vizualizare salariu sau avans..." dublu click pe un angajat)
- posibilitatea de a introduce o valoare negativă în câmpul "Premii salarii", cu rolul de penalizare (meniul "Salarii", "Generare / vizualizare salariu sau avans..." dublu click pe un angajat)
- opţiune pentru setarea bazei de calcul a contribuţiei de sănătate, la salariul minim pe economie (în cazul convenţiilor civile independente, la persoane care nu au nici un alt venit); opţiunea se găseşte în meniul "Salarii", "Contracte de muncă, civile, de mandat sau zilieri...", dublu click pe un contract
- pentru declaraţia 112 se foloseşte codul CAEN 9499, respectiv procentul pentru fondul de risc şi accidente 0,168% conform răspunsului oficial primit de la ANAF
- notificări suplimentare la închiderea lunii, respectiv în bara de stare (click pe triunghiul galben) se afişează chitanţele a căror număr se repetă (atât în luna curentă cât şi într-o lună anterioară); se detectează numerele de chitanţe lipsă din luna curentă
- opţiuni pentru trimiterea de mesaje email sau SMS doar către proprietarii care nu au introduşi indecşii de contoare sau care au restanţe mai mari de o anumită sumă (meniul "Online", "Informare proprietari, prin email / SMS...", "Selectează destinatarii...")
- variabilă pentru şabloanele de email (meniul "Online", "Informare proprietari, prin email...", "Editează...", "Var...", "{TABEL_EXTRA_TEXT}"), care conţine textul suplimentar setat pentru tabelul de cheltuieli (meniul "Configurare", "Opţiuni tipărire întreţinere şi note de consum...", "Editează anunţuri...")
- posibilitatea de a ataşa nota de consum la mesajele email (meniul "Online", "Informare proprietari, prin email...", "Ataşează document...", "Nota de consum")
- opţiunea pentru includerea unui tabel de citire a contoarelor pe nota de consum, are efect şi pe nota de plată (meniul "Configurare", "Opţiuni tipărire întreţinere şi note de consum...", tab-ul "Note de consum")
- modificarea raportului "Apartamente fără index..." (meniul "Rapoarte", "Apă şi căldură...") aşa încât să se poată vedea proprietarii a căror index nu a fost citit de mai mult de X luni
- raport nou: "Parametrii modificaţi..." (meniul "Rapoarte", "Proprietari") care vă permite să vedeţi toate schimbările de parametrii (ex: numărul de persoane, cota parte, etc) sau debranşări, faţă de luna precedentă

Download
Pentru versiunile FULL (plătite): deschideţi programul BlocManagerNET şi actualizaţi din meniul "Online", "Update" sau dati click aici
Pentru versiunea DEMO: click aici

Re: BlocManagerNET 3.3 Build 1600 - Ataşare facturi, chitanţe şi extrase de cont direct din scanner, lucrul cu bonuri de masă...

MesajScris: 08 Oct 2012
de Dorin Weinstein
Buna ziua, despre ce raspuns din partea ANAF-ului vorbiti? Codul caen pentru Asociatii de Proprietari asa cum rezulta si din formularul 112 este 9700. Cine a intocmit declaratia a gresit? Sau oare fiecare Administratie Financiara in functe de sector si de ce nu si de judet are propriul caen? Va multumesc.

Re: BlocManagerNET 3.3 Build 1600 - Ataşare facturi, chitanţe şi extrase de cont direct din scanner, lucrul cu bonuri de masă...

MesajScris: 08 Oct 2012
de XiSoft
S-a discutat pe forum acest lucru:
http://www.xisoft.net/forumbb/viewtopic.php?f=2&t=359

Am atasat si documentul cu raspunsul ANAF.

Re: BlocManagerNET 3.3 Build 1600 - Ataşare facturi, chitanţe şi extrase de cont direct din scanner, lucrul cu bonuri de masă...

MesajScris: 29 Oct 2012
de XiSoft
In ultimele vreo doua saptamani, a aparut de mai multe ori mesajul "este disponibila o versiune mai noua", iar de multe ori descrierea modificarilor era exact la fel.

Nu este vorba de o eroare. Motivul este ca s-au mai facut mici corectii, care nu meritau mentionate ca si un nou update. (ex: s-a modificat tabelului de cheltuieli din "Tabel cheltuieli..." in "Lista de plata...") In ultima actualizare s-au adaugat niste facilitati interesante:
- memorarea opţiunilor de tipărire pentru fiecare raport (font, dimensiune text, orientare pagină etc)
- posibilitatea de a schimba titlurile coloanelor din orice raport (butonul "Opţiuni..." din fereastra de tipărire)
- raport nou: "Indecşi contoare..." (meniul "Rapoarte", "Fişe anuale") care vă permite să vedeţi indecşii contoarelor fiecărui apartament pentru un interval de luni oarecare