Sugestii rapoarte fonduri si registru casa

Aici vă puteţi exprima ideile de îmbunătăţire ale softului

Sugestii rapoarte fonduri si registru casa

Mesajde Anonim » 19 Feb 2005

In legătură cu programul ar mai fi cateva propuneri :
- in legătură cu fondurile , se poate introduce in rapoarte o situaţie cu fiecare fond in parte cat s-a incasat si cat s-a plătit ( la fel ca la furnizori ) , o listă cu toţi locatari legată de cat mai are si cat a dat la un anumit fond , apare la fond o astfel de situaţie dar numai pentru cei care plătesc ar fi utilă şi una generală
- registrul de casă să conţină şi un total de zi , la un control financiar nu stă să scadă şi să adune să vadă cat sa incasat şi plătit intr-o anumită zi ;
- la explicaţi la repartizare apă rece caldă să apară şi preţul apei lei / mc
- corecţie la statul de plată apare o linie decalată la listare
Anonim
 

Re: Sugestii rapoarte fonduri si registru casa

Mesajde XiSoft » 19 Feb 2005

- raportul pentru fonduri va fi implementat
- la registrul de casa legea spune ca trebuie trecute rulajele la sfarsit de luna. (nu si in fiecare zi) Avand in vedere regimul acestui registru nu cred ca ar trebui facute modificari de acest gen.
- preturile apar pe notele de consum; trecerea pretului apei calde la distribuirea din factura de apa rece (sau la cealalta) nu ar fi chiar potrivit deoarece, pretul se deduce din doua distribuiri: apa rece pentru apa calda si incalzirea apei
- legat de eroarea la statul de plata, ar trebui sa-mi trimiteti fisierul asociatie
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1080

Re: Sugestii rapoarte fonduri si registru casa

Mesajde katy » 09 Sep 2009

Cand va fi implementat,registrul fondurilor fiind document obligatoriu,conform ordinului 1969?Zice chiar cate o pagina/an pentru fiecare proprietar...
katy
 
Mesaje: 78

Re: Sugestii rapoarte fonduri si registru casa

Mesajde XiSoft » 10 Sep 2009

Au fost deja implementate modificarile respective:
- pentru fiecare fond este o interfata "dosar" in care sunt evidentiate toate operatiunile
- exista un registru anual pentru urmarirea platilor in incasarilor (meniul "Rapoarte", "Fise anuale", "Fonduri...")

Tiparirea operatiunilor pe o singura pagina (pentru toate apartamentele) s-a ales din motive de ergonomie. S-a pastrat doar ordonarea operatiunilor dupa apartament, pentru o urmarire mai usoara.

Ca si principiu, multe dintre rapoartele din regulamentul de aplicare a ordinului 1969 / 2007 nu au forma cea mai potrivita si de aceea s-au ales unele variante putin modificate. Ca si justificare, in capitolul 1 (din ordinul amintit), aliniatul A punctul 4 se spune:

4. Modelele formularelor, comune pe economie, pot fi adaptate în funcţie de specificul şi de necesităţile persoanelor juridice fără scop patrimonial, cu condiţia respectării conţinutului minimal de informaţii şi a normelor metodologice de întocmire şi utilizare a acestora.

Au fost controale la mai multi clienti si, niciodata nu au fost probleme in acest sens.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1080

Re: Sugestii rapoarte fonduri si registru casa

Mesajde katy » 19 Sep 2009

Avand in vedere ca putem incarca toate fondurile la data cand incepem lucrul cu programul(un plus pentru programul dvs)ar trebui sa putem lista registrul fondului de rulment (cel putin)cu sumele initiale pe fiecare apartament in parte si depunerile ulterioare tot pe apartamente.Ar fi si o posibilitate de verificare a patrimoniului preluat si s-ar respecta si prevederile legale.Cel putin eu am observat ca nu apar in registre decat modificarile ulterioare nu si componenta soldului.
katy
 
Mesaje: 78

Re: Sugestii rapoarte fonduri si registru casa

Mesajde XiSoft » 20 Sep 2009

"Componenta soldului" se poate spune doar pentru perioada in care ati utilizat programul BlocManagerNET (ex: in prima luna de utilizare, se introduce doar o suma initiala despre a carei istoric programul nu "stie" nimic). Ulterior se pot vedea (in registrul fondului) toate operatiunile facute in perioada utilizarii programului.

Registrele de fonduri asa cum sunt propuse in legislatie, sunt extrem de nepotrivite pentru lucrul pe calculator; daca dorim sa folosim raportarea "pe apartament" avem doua solutii:
- listam in fiecare luna cate o pagina pentru fiecare aparament cu 1-2 operatiuni
- tiparim situatia mai rar (ex: o data pe an)

In primul caz, consumul de hartie este foarte mare, iar in al doilea nu avem "la dosar" nimic, pana la sfarsitul anului (sau, cand se face listarea cu mai multe operatiuni). Din aceste motive, clientii au cerut compactarea registrului respectiv, cu operatiunile de la toate apartamentele pe un singur raport.

S-ar putea implementa un raport in genul "Fise anuale", "Proprietari" care sa listeze doar operatiunile pentru un anumit fond; utilitatea lui nu o consider foarte mare pentru ca datele respective reies si din alte situatii. Ca si principiu, incercam sa mentinem interfata programului cat mai buna in raport complexitate / facilitati; daca introducem prea multe rapoarte de exemplu, devine mai greu de tinut minte "ce face raportul X ?", "unde il gasesc ?" etc

Daca vor fi mai multi clienti care vor cere un asemenea raport (acum sau de-a lungul timpului) va fi inclus intr-un update viitor.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1080


Înapoi la Sugestii