Total pentru fiecare raport

Aici vă puteţi exprima ideile de îmbunătăţire ale softului

Total pentru fiecare raport

Mesajde Agavriloaei Cristinel » 12 Ian 2012

Buna ziua,

Am urmatoarea probleme.In cadrul adunarii generale s-a hotarat constituirea unui fond de 1760 pe o durata de 44 de luni( cate 40 ron pe fiecare luna).
Unii proprietari au dorit sa-si lichideze fondul de 1760 mai devreme, astfel unii cotizand in avans 500, unii 1000, unii deloc.Ceea ce ma intereseaza pe mine este ca pentru fiecare apartament sa se afiseze si total incasari si total plati, astfel putand urmari usor pe cei ce si-au lichidat fondul.In prezent se afiseaza doar soldul.
Multumesc.
Agavriloaei Cristinel
 
Mesaje: 1

Re: Total pentru fiecare raport

Mesajde Avrigianu Lucian » 13 Ian 2012

Probabil sunteti nou in utilizarea programului. sa o luam de la capat. creeati un fond cu ce denumire vreti dvs in fondul asta tineti evidenta banilor incasati si la urma dupa ce a-ti incasat toti banii ii transferati in ce fond vreti dvs sau puteti achita facturi din acest fond conform destinatiei stabilite de Adunarea generala. pentru a vedea evidenta incasarilor ; Rapoarte, fise anuale proprietari si acolo alegeti doar fondul care va intereseaza si perioada si aveti evidenta. Nu inteleg ce total vreti? dar banuiesc ca despre ce v-am povestit mai sus este vb. daca este vb despre altceva reveniti .
Avrigianu Lucian
 
Mesaje: 8

Re: Total pentru fiecare raport

Mesajde Avram Paul » 15 Ian 2012

Aveti o solutie de compromis:

1. Creati un fond, cu denumirea pe care o doriti, cu evidenta soldului pe apartament (Meniu: Configurare, Fonduri, Adauga fond),
2. Sa zicem ca aveti 100 de apartamente; adaugati o cheltuiala la fondul creat de 1760 x 100 = 176000 lei (Meniu: Cheltuieli, Adauga fond),
3. Distribuiti la toate apartament acest fond (Meniul: Cheltuieli, Distribuie cheltuiala); platile in avans le distribuiti ca avans la acest fond,
4. Pentru a vedea cat mai au de plata proprietarii o puteti face (incepind de luna urmatoare) lansand raportul anual pe proprietari (Meniul: Rapoarte, Fise anuale, Proprietari) unde la "Tipuri de datorii" selectati doar fondul creat de dvs.

Este de mentionat ca acest fond este sau nu supus penalizarilor (Meniu: Configurare, Politica pennalizarilor) si se poate sa apara sau nu in lista de cheltuieli (Meniu: Configurare, Coloane tabel).

Toate cele bune.
Avram Paul
 
Mesaje: 23

Re: Total pentru fiecare raport

Mesajde XiSoft » 17 Ian 2012

Cand tipariti registrul fondului cu fiecare apartament pe o linie separata, aveti linia SOLD FINAL unde ar putea sa apara si suma incasarilor, respectiv a platilor. O sa introducem aceste valori in update-ul urmator.

O sa ne mai gandim la diverse metode si rapoarte de a simplifica situatia despre care spuneti si o sa le avem in vede in versiunile urmatoare.
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 923


Înapoi la Sugestii



cron