Pagina 1 din 1

Total pentru fiecare raport

MesajScris: 12 Ian 2012
de Agavriloaei Cristinel
Buna ziua,

Am urmatoarea probleme.In cadrul adunarii generale s-a hotarat constituirea unui fond de 1760 pe o durata de 44 de luni( cate 40 ron pe fiecare luna).
Unii proprietari au dorit sa-si lichideze fondul de 1760 mai devreme, astfel unii cotizand in avans 500, unii 1000, unii deloc.Ceea ce ma intereseaza pe mine este ca pentru fiecare apartament sa se afiseze si total incasari si total plati, astfel putand urmari usor pe cei ce si-au lichidat fondul.In prezent se afiseaza doar soldul.
Multumesc.

Re: Total pentru fiecare raport

MesajScris: 13 Ian 2012
de Avrigianu Lucian
Probabil sunteti nou in utilizarea programului. sa o luam de la capat. creeati un fond cu ce denumire vreti dvs in fondul asta tineti evidenta banilor incasati si la urma dupa ce a-ti incasat toti banii ii transferati in ce fond vreti dvs sau puteti achita facturi din acest fond conform destinatiei stabilite de Adunarea generala. pentru a vedea evidenta incasarilor ; Rapoarte, fise anuale proprietari si acolo alegeti doar fondul care va intereseaza si perioada si aveti evidenta. Nu inteleg ce total vreti? dar banuiesc ca despre ce v-am povestit mai sus este vb. daca este vb despre altceva reveniti .

Re: Total pentru fiecare raport

MesajScris: 15 Ian 2012
de Avram Paul
Aveti o solutie de compromis:

1. Creati un fond, cu denumirea pe care o doriti, cu evidenta soldului pe apartament (Meniu: Configurare, Fonduri, Adauga fond),
2. Sa zicem ca aveti 100 de apartamente; adaugati o cheltuiala la fondul creat de 1760 x 100 = 176000 lei (Meniu: Cheltuieli, Adauga fond),
3. Distribuiti la toate apartament acest fond (Meniul: Cheltuieli, Distribuie cheltuiala); platile in avans le distribuiti ca avans la acest fond,
4. Pentru a vedea cat mai au de plata proprietarii o puteti face (incepind de luna urmatoare) lansand raportul anual pe proprietari (Meniul: Rapoarte, Fise anuale, Proprietari) unde la "Tipuri de datorii" selectati doar fondul creat de dvs.

Este de mentionat ca acest fond este sau nu supus penalizarilor (Meniu: Configurare, Politica pennalizarilor) si se poate sa apara sau nu in lista de cheltuieli (Meniu: Configurare, Coloane tabel).

Toate cele bune.

Re: Total pentru fiecare raport

MesajScris: 17 Ian 2012
de XiSoft
Cand tipariti registrul fondului cu fiecare apartament pe o linie separata, aveti linia SOLD FINAL unde ar putea sa apara si suma incasarilor, respectiv a platilor. O sa introducem aceste valori in update-ul urmator.

O sa ne mai gandim la diverse metode si rapoarte de a simplifica situatia despre care spuneti si o sa le avem in vede in versiunile urmatoare.