In acest moment, consultarea unei fise de apartament nu se poate face decat ca vizualizare a unui raport, un fel de print preview.
Ca sa ajungi la acest raport trebuie sa aleg din: Rapoarte - Fise anuale - Proprietari (acelasi lucru si pt clienti, furnizori, etc)
Apoi trebuie sa apas "Inverseaza selectia" (aici era mai bine daca nu era selectat totul, deoarece foarte rar vreau sa vad toate fisele; de cele mai multe ori vreau sa vad doar fisa unui apartament),
Apoi caut nr. apartament, il selectez, dau OK si in sfarsit vad fisa de aparatament, intr-un format nu foarte facil de urmarit, mai ales cand are mai multe pagini.
Sugestia mea este, daca este tehnic realizabil si cred ca da, deoarece am vazut in alte programe astfel de abordari, ca anumite situatii sa fie prezentate pt. lucru sub forma tabelera si pt tiparit sub forma de raport.
De exemplu in arborele cu dosare sa apara si dosarul "SITUATII" cu subdosare ca de exemplu: "Proprietari", "Furnizori", "Clienti", etc.
Aceeasi problema se poate pune si pentru situatiile: "Total contoare". Aici de exemplu as dori sa pot vedea si o diferenta intre cantitatile inregistrate si cele facturate (daca s-au introdus facturile), sa pot aprecia pierderile totale.
In speranta ca sugestia mea prezinta interes si pentru alti utilizatori, astept si opinia Dumneavoastra.