Registru evidenta corespondenta

Aici vă puteţi exprima ideile de îmbunătăţire ale softului

Registru evidenta corespondenta

Mesajde Dumitru Marius-Ionut » 11 Dec 2017

Buna ziua,

Recent am avut un control de la Primaria Sector 6 Bucuresti.

Printre problemele de pus la punct, ne-au impus (cu forta) instituirea si completarea Registrului de Corespondenta, desi nu este prevazut in OMEF 1969 / 2007, anexa 2, privind REGLEMENTĂRI CONTABILE privind organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă de către persoanele juridice fără scop patrimonial .

Conform sugestiilor Organului de control, registrul ar trebui sa cuprinda, in primul rand, facturile primite de la furnizori si cererile de la proprietari, si in secundar raspunsurile asociatiei catre proprietari sau alte documente emise sau primite de asociatie de asociatie.

Cu toate ca lista facturilor primite de la furnizori este o informatie redundanta intr-un registru de corespondenta pentru ca se afla deja in registrul jurnal (obligatoriu cf. OMEF 1969).

Ma gandesc totusi ca nu ar fi dificil pentru Dvs., sa cumulati aceasta informatie (lista facturilor) cu o interfata de introducere a altor tipuri de documente (cereri de la proprietari, raspunsuri, etc) si sa generati un raport sub forma unui Registru de Corespondenta.

Va multumesc si astept cu interes parerea Dvs.

Marius DUMITRU
Dumitru Marius-Ionut
 
Mesaje: 7

Re: Registru evidenta corespondenta

Mesajde Alin.ceausescu » 11 Dec 2017

Buna Ziua,

Fiecare asociatie trebuie sa aiba un registru de corespondenta. La toate asociatiile pe care le am il intocmeste si il completaeaza la zi Presedintele asociatiei deoarece el primeste solicitarile de la propriatari si raspunde la aceste. De asemenea tot din el se dau numere de intrare la listele de plata si actele asociatiei. Sunt formulare tipizate pe care le gasiti la librarie si se completeaza de mana.

Spor.
Alin.ceausescu
 
Mesaje: 91

Re: Registru evidenta corespondenta

Mesajde XiSoft » 12 Dec 2017

Utilitatea "reala" a acestui registru o vad legat de evidentierea cererilor de la proprietari (dupa cum spunea si domnul Alin Ceausescu)

Trecerea facturilor in registrul de corespondenta - nu o vad sa ajute la ceva (nici nu cred ca este vreo mentiune explicita in lege - in acest sens)

Ar fi o idee sa avem registru de corespundenta in care sa si scanam fiecare raspuns si fiecare cerere. Cred ca momentan este putin "prea mult" pentru
majoritatea utilizatorilor. Retinem - sa vedem cum s-a putea integra pe viitor (poate si cu mesajele de "Contact" de pe www.e-bloc.ro)
XiSoft
Site Admin
 
Mesaje: 1079


Înapoi la Sugestii