Evidenta furnizori si colaboratori
-
- Mesaje: 1
- Membru din: 10 Apr 2020
Evidenta furnizori si colaboratori
Va supun atenției o propunere pentru evidenta furnizorilor si colaboratorilor. Cred ca ar fi util un domeniu pentru evidenta furnizorilor si colaboratorilor care sa cuprindă toate datele utile si necesare cum ar fi: nr. contractului si data încheieri acestuia, codul de client, nr. de telefon si persoane de contact, data transmiterii indexului(apa, gaze, energie electrica ...), data ultimei revizii si data scadenta a următoarei revizii (gaze, lift, centrale...).... Toate aceste date sa la poți vizualiza si chiar printa.
Re: Evidenta furnizori si colaboratori
Exista mai multe locuri in BlocManagerNET unde puteti sa puneti notite:
- sectiunea DOCUMENTE (unde aveti multe optiuni de genul - puteti sa creati oricand subdosare si documente, le puteti accesa din interfata E-BLOC.RO, aveti drepturi de acces etc); aici s-ar mai putea implementa posibilitatea de "editare" a unui document (ca sa nu fie nevoie sa-l stergeti si sa-l adaugati din nou) insa, ridica niste probleme "tehnice" in functie de tipul de document pe care doriti sa-l editati
- meniul "Online", "Note asociatie..." unde se pot pune diverse comentarii, inclusiv de mai multe culori (cred ca, aceste optiuni sunt suficient de bune pentru ce doriti dumnevoastra)
- notite per furnizor (meniul "Configurare", "Furnizori si clienti...", dublu click pe furnizorul dorit, campul "Comentarii")
- notite "de facut" per apartament, care pot sa aiba si diverse "stari" (ex: rezolvat sau nu); dublu click pe apartament, "Note..." si "Atasamente...."
Ar mai fi ca si sugestie, o sectiune de "alarme" (ex: verificarea lifturilor care se face o data la 2 ani)
Luam in calcul sugestii de imbunatatirie dar, mai analizam cazurile de utilizare - ca sa algem varianta cea mai buna.
In plus, astfel de optiuni nu sunt prioritate avand in vedere ca, exista multe aplicatii (gratuite chiar) care permit notite si alarme.
- sectiunea DOCUMENTE (unde aveti multe optiuni de genul - puteti sa creati oricand subdosare si documente, le puteti accesa din interfata E-BLOC.RO, aveti drepturi de acces etc); aici s-ar mai putea implementa posibilitatea de "editare" a unui document (ca sa nu fie nevoie sa-l stergeti si sa-l adaugati din nou) insa, ridica niste probleme "tehnice" in functie de tipul de document pe care doriti sa-l editati
- meniul "Online", "Note asociatie..." unde se pot pune diverse comentarii, inclusiv de mai multe culori (cred ca, aceste optiuni sunt suficient de bune pentru ce doriti dumnevoastra)
- notite per furnizor (meniul "Configurare", "Furnizori si clienti...", dublu click pe furnizorul dorit, campul "Comentarii")
- notite "de facut" per apartament, care pot sa aiba si diverse "stari" (ex: rezolvat sau nu); dublu click pe apartament, "Note..." si "Atasamente...."
Ar mai fi ca si sugestie, o sectiune de "alarme" (ex: verificarea lifturilor care se face o data la 2 ani)
Luam in calcul sugestii de imbunatatirie dar, mai analizam cazurile de utilizare - ca sa algem varianta cea mai buna.
In plus, astfel de optiuni nu sunt prioritate avand in vedere ca, exista multe aplicatii (gratuite chiar) care permit notite si alarme.