Am vorbit si eu cu niste clienti care tin si contabilitati la firme - si mi-au spus ca ei trec doar valorile din balanta - si nu valorile din "Lista de inventar". In
Regulamentul de aplicare al Ordinului 1969 / 2007 la registrul inventar se spune:
În coloana 2 vor fi recapitulate elementele de activ şi de pasiv inventariate, detaliat după natura lor, valorile materiale putând fi defalcate pe gestiuni. Elementele de activ si pasiv la noi, nu includ "valori materiale" - nu exista nici o astfel de rubrica in "Situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv" (sunt doar "solduri": casa, banca, fonduri, facturi neplatite etc). Deci, partea a doua a descrierii practic nu are sens.
Retinem sugestia dumneavoastra dar nu va putem promite o data de implementare; in situatii de acest gen, asteptam sa fie cerute facilitatile de catre mai multi clienti (dorim sa evitam "incarcarea" interfetei programului cu facilitati care sunt rar utilizate - si pentru care exista alternative).