de XiSoft » 14 Mai 2018
Am evitat sa implementam aceasta optiune si la venituri pentru ca, se complica logica:
- fiind facturi, trebuie sa aiba un numar (unic)
- daca alocam automat numerele imediat ce treceti la luna noua, s-ar putea sa va "incurce" daca intr-o luna aveti o factura in minus (ex: un apartament nu mai vrea boxa)
- daca nu alocam numerele automat, din nou apar probleme (nu avem numar)
- spre deosebire de facturile de cheltuieli, introduse automat, care le lasam initial fara numar de ordine - pentru a "valida" ulterior datele reale, in cazul veniturilor n-am avea aceasta validare (fiind deja numarul gata completat) fapt care ar predispune la greseli (ex: unii au veniturile in euro, ceea ce necesita ajustarea in fiecare luna)
Cred ca, cel mai bine ar fi sa faceti tot cu "Aduna fona...". Declaratia 101 este doar o data pe an si cred ca nu este foarte greu de calculat "manual" cat sunt aceste venituri.