Buna ziua,
De curand am inceput sa folosim si noi, in Iasi, softul BlocManager si recunoastem ca inca mai avem lacune in ceea ce priveste utilizarea lui. Cu timpul, ne vom obisnui si vom invata tot ce trebuie, dar se pare ca exista si situatii exceptionale cand trebuie sa clarificam situatii si trebuie sa actionam in consecinta rapid.
Este prima oara cand atat administratorul cat si presedintele sunt in situatia in care trebuie sa depuna Declaratia 112. De curand s-a renuntat la contabil pentru ca a fost prins cu o gramada de nereguli si calcule eronate ale soldurilor.
In momentul in care dam din program Generare Declaratie 112 ne apare fereastra cu Ajustare Declaratia 112 si ni se comunica mesajul din atasament. Daca dau ok, imi creeaza doua fisiere in folderul Declaratii: D112_14694476_2017_10.pdf si D112_14694476_2017_10xdp
Acum, daca incerc sa deschid Declaratia in format PDF apare o declaratie complet goala si nu inteleg de ce? Rostul Generarii Declaratiei 112 nu este de a evidentia in ea toate campurile?
Multumesc anticipat pentru ajutor!