Buna ziua,
Avem urmatoarea situatie:
Listele de cheltuieli se afisau la mai mult de 30 zile dupa ultima zi a lunii in cauza. Din acesta cauza salariile unei luni erau distribuite in listele lunii anterioare. De exemplu, in listele de Mai erau distribuite salariile lunii Iunie.
Acum se doreste emiterea listelor in luna imediat urmatoare, adica listele lunii Iunie sa fie emise pe data de 25 Iulie. Evident, salariile pe luna Iunie au fost deja repartizate in luna Mai, deci nu mai pot fi distribuite inca o data in noua lista.
Acum programul nu ma lasa sa inchid luna daca nu generez si repartizez salariile, iar daca din meniul generare salarii ii aleg luna Iunie la "Luna salarii", programul imi spune ca salariile au fost deja repartizate.
Ce dorim noi, de fapt, este sa emitem listele pe luna Iunie, fara a mai genera si repartiza salariile si alte cheltuieli care au fost deja repartizate in luna Mai. Cum poate fi rezolvata aceasta problema? Stergerea tuturor contractelor de munca/mandat si refacerea lor in luna urmatoare (Iulie) ar fi o solutie? Sau ma voi lovi de aceeasi piedica in urmatoarea luna?
Multumesc anticipat pentru raspuns.