Buna seara,
Prezentare speta:
Am vazut ca transmiterea/verificarea emailurilor automate cu notele de plata catre proprietari(cei care au cont) o poate face doar firma de administrare, doar din platforma BlocManagerNet.
Presedintele ii reaminteste(cred ca a 5-a oara), pe email, firmei de administrare, sa transmita acele emailuri automate din momentul in care cenzorul valideaza lista de plata(care anunta foarte frumos tot pe email, atat Asociatia, cat si firma de administrare).
De ce trebuie sa depinda, de fiecare data, Presedintele Asociatiei de firma de administrare cu privire la aceasta situatie ?
Practic e o pierdere de timp si nu-si are rostul aceasta dependenta.
Spre exemplu, in contul de e-bloc.ro al cenzorului, poate sa aiba un buton / bifa(etc.) prin care sa valideze lista de plata si apoi aplicatia sa trimita acele emailuri automate cu notele de plata catre proprietari ?
Evident, acea validare sa fie vazuta cumva(ca o notificare, etc.) de catre firma de administrare in platforma BlocManagerNet si pe email(Asociatie + firma de administrare).