Buna ziua,
Am urmatoarea situatie: Blocul nostru are intregul parter ocupat de o institutie de stat (mai precis, o cresa). Institutia nu este membru al asociatiei de proprietari, si nu apare pe listele de plata lunare, pentru ca toate bransamentele la retelele de utilitati sunt 100% separate, intrari separate etc. Singurul lucru pe care il avem in comun este cladirea.
Asociatia a intreprins demersuri pentru reparatia acoperisului, si in urma corespondentei cu institutia respectiva, am primit prin virament bancar 20% din valoarea reparatiei de la aceasta institutie.
Asociatia a incasat pe listele de plata jumatate din suma totala necesara reparatiei de la proprietari, prin adunare fond de reparatii. Am preferat sa strangem 100% suma necesara, pentru ca nu eram siguri daca institutia va participa sau nu la aceste cheltuieli.
Intrebarea este urmatoarea: cum evidentiez suma incasata de la institutie, stiind ca aceasta suma trebuie sa o distribui proprietarilor in contul fondului de reparatii, pentru diminuarea datoriei finale a proprietarilor.
Nu pot sa inregistrez ca "venit", pentru ca nu este un venit propriu-zis, si nu trebuie sa imi apara in declaratia 101.
Multumesc!